Because, you live.

Ska snart krypa ner i säng. Är väldigt trött....
'
Syster hälsade på idag! Vi hade en väldigt lång pratstund, vilket var skönt. Vi har blivit så mycket närmare nu, efter hon flyttade. Det är skönt att vi kan prata så som vi gör. Hon finns verkligen där för mig och jag är där för henne. Vi pratade om mycket... vi bestämde att jag skulle komma till henne på sportlovet, och vi ska då gå på bio och sedan kolla på film hela natten! Sen ska vi också äta chinamat. Hihi!
Ska klippa mig imorgon. Ska bara klippa bort det slitna. Mitt hår som börjar bli så långt!
'
Idag fick jag programmet för välgörenhetsgalan! Åh, jag börjar längta, och hoppas att vi verkligen hinner klart. Vilket vi borde göra. Vi har kommit en bra bit. Och det är över en månad kvar. Tjejerna ska snart sova över här också! Hihi, nej, nu ska jag göra mig iordning. Nattinatti! //S.♦

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0