And everything will be okay.

För en stund sen så åkte Emily och Razmus hem.
Vi pratade väldigt mycket de sista timmarna. Det var trevligt och väldigt skönt. Jag har inte pratat ut så mycket på ett tag. Samtidigt som den här dystra känslan var över oss, så fick vi roligt mitt i alltihop. Vi satt och skratta samtidigt som vi berätta hur vi kände om allt möjligt. Det var mysigt och det känns som det var en lättnad.
'
Innan det så åt vi mat, spelade GH, vi hade varit på aspis och köpt lite grejer också. Haha, och så klart hade vi roligt under hela dagen. Vi skojade och ja, det var väldigt bra med allt. Fast, det var bra när vi pratade också.
En väldigt bra dag om man säger så! Kram och godnatt! //S.♦

Kommentarer
Postat av: emily

sv: jag hoppas det!

Ja det tycker jag med, det var skönt att prata!



Tack för en underbar dag <3

2011-02-14 @ 08:58:05
URL: http://fflashback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0