Dream Sweet

Jag drömde en otroligt fin dröm till en början, sen blev den inte så fin längre. Fast den var otroligt söt. Hihi! Åh, jag önska att det hände på riktigt, förutom då när det inte blev fint längre...
'
Till en helt annan sak... lyssnade på Josh Golden, sen hittade jag en annan sångare, under det vart det står "Related artists", en kille vid namn Austin Kyle. Skön kille. Åh, lyssna på denna. Den tycker jag är riktigt fin. Den här är också fin!
Fick för övrigt Linnéa att börja kolla på The Rachel Zoe project! Jag tycker det är riktigt intressant program. Tycker även att Rachel är en väldigt bra stylist!
'
Imorgon är det den 14/2, vilket betyder att det är Alla hjärtans dag! Jag tycker det är en väldigt mysig dag. Även fast man inte har någon flickvän/pojkvän/man/hustru, så kan man ju spendera den med vänner! Skriver nog mer om den mysiga dagen sen, för nu ska jag kolla på tv! //S.♦

Kommentarer
Postat av: Linnea

sv: hoho, du har ett x-antal bilder på mej jag vill att du ska ta bort.

2011-02-13 @ 21:48:14
URL: http://noots.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0