GLAD ALLA HJÄRTANS DAG!

10.26: Ska snart ha hemspråk! Resten av klassen sitter i 33:an och har SO...
Idag är det den mysiga dagen, Alla hjärtans dag! Jag tycker den är en hel mysig dag!
'
11.17: Väntar återigen på att hemspråket ska börja. Jag har nyss ätit och ska ha en halvtimmes engelska snart igen. De andra har fortfarande SO. Jag lyssnar på musik och har tråkigt, ena hörluren har gått sönder, märkte jag förut. Måste köpa nya. Men jag måste spara pengar till Englands resan.
Lektionen innan lunch var väldigt rolig. Kommer kanske upp en film från den sen!
Nej, nu ska jag börja bege mig av till hemspråket. Vi hörs!
'
GLAD ALLA HJÄRTANS DAG TILL ALLA! ♥ Kram och puss//S.♦

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0