En än gång, trött tjej här!

Dagen har varit helt okej.
Vi började som sagt med ept, gjorde matte, so och lite annat. Har ju matteprov imorgon! Jag tror faktiskt att det kommer gå helt okej, hoppas jag. Vi hade so, vi gjorde läxförhör. Det gick sådär. Efter lunchen och franskan, hade vi matte.
Det är ju bara vi från 8c på matten denna vecka, så det är rätt tomt i våra grupper. (Vi har grupper, 1-4.) Haha, men det har varit jättebra, tycker jag. Jag vågar svara mer, när vi t.ex. har genomgångar.
Efter matten hade vi so igen. Vi pratade om prao:n vi kommer ha nästa vecka och sen lite om historia. Vi slutade och jag gick ner till mitt skåp, eller ja, där alla i min klass har skåp (och även en hel del andra människor). Jag traskade iväg till stan för att klippa mig. Det blev bara topparna.
'
Juste! Jag glömde lägga upp det här inlägget. Måste bara tilläga, vilken skillnad det gör, även fast man bara klipper topparna! Lägger nog upp bild imorgon. Hihi, kram //S.♦

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0